چگونه ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟

استاندارد

پس از ماه ها انتظار، بالاخره ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی های مبتنی بر ویندوز فون ۸٫۱ در دسترس قرار گرفته است. گوشی هایی که این بروز رسانی برای آن ها عرضه شده است شامل: لومیا ۱۵۲۰, ۹۳۰, ۶۴۰, ۶۴۰XL, 730, 735, 830, 532, 535, 540, 635 1GB, 636 1GB, 638 1GB, 430, 435, BLU Win HD w510u, BLU Win HD LTE x150q و MCJ Madosma Q501 می شود.

اگر دستگاه شما در این لیست قرار دارد، احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه باید این بروز رسانی را دریافت کنید. بنابراین با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

گام اول: دانلود Upgrade Advisor

برای اینکه چک کنید که ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی شما در دسترس قرار دارد، شما باید ابتدا برنامه ی Upgrade Advisor را نصب کنید. این برنامه در استور وجود دارد و همچنین می توانید از طریق لینک تعبیه شده در پایین پست نیز برای دریافت آن اقدام کنید.

upgradeadvisor1

گام دوم: آپگرید به ویندوز ۱۰ را فعال کنید

زمانی که شما برنامه ی Upgrade Advisor را دانلود و نصب کردید، شما باید این برنامه را اجرا کنید. بعد از اجرای برنامه بر روی Next کلیک کنید، و اجازه دهید که برنامه در دسترس بودن آپدیت برای گوشی شما را بررسی کند. در صورتی که برنامه اعلام کند که آپگرید به ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد، تیک گزینه ی Enable Windows 10 upgrade را بزنید و Next را انتخاب کنید. زمانی که برنامه به شما اعلام کرد که گوشی شما آماده است، بر روی Done کلیک کنید.

upgradeadvisor2

گام سوم: دریافت آپدیت

بعد از انجام دو مرحله ی فوق، شما قادر خواهید بود تا ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنید. برای این کار تنها لازم است تا به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و سپس به سمت پایین اسکرول کرده و وارد Phone Update بشوید. در این مرحله گزینه ی Check for update را انتخاب نمایید. زمانی که این بروز رسانی دانلود شده و آماده ی نصب باشد، گوشی شما این مسئله را به شما اطلاع داده و شما می توانید آن را نصب کنید.

منبع: ویندوزسنتر

1 دیدگاه در “چگونه ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.