آموزش و دانلود نرم افزار Nodlogin 10.8.0 (به روز رسانی: اردیبهشت ماه ۱۳۹۴)

استاندارد

NOD32

برای داشتن یک نرم افزار امنیتی قوی نیاز است که آن را روزانه از طریق اینترنت آپدیت کنید. همه ی کسانی که از نرم افزار های امنیتی شرکت معروف ESET استفاده می کنند می دانند که برای آپدیت Antivirus و Smart Security این شرکت باید قبل از آپدیت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپدیت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار این یوزرنیم و پسورد ها بین ۳ تا ۵ روز می باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و دیگر کار نمی کنند در نتیجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت اتوماتیک یوزرنیم و پسورد نود ۳۲ را تعویض میکند. نرم افزار NodLogin به محض اتصال به اینترنت با دریافت Username و Password جدید از سرورهای های رسمی شرکت ESET و تعویض آن با یوزرنیم و پسورد سوخته موجود در نرم افزار عملیات آپدیت را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد و دیگر نیازی نیست که شما هر ۵ روز یکبار تمامی مراحل دریافت و تعویض یوزرنیم و پسورد را انجام دهید زیرا این برنامه خود به تنهایی تمام اینکار ها را انجام می دهد.


سرچ و دانلود نرم افزار nodlogin در سرتاسر دنیا بر اساس نتایج گوگل

آموزش نصب و استفاده از Nodlogin:

  • آنتی ویروس NOD32 تمام سایت ها و نرم افزارهای(تنها نرم افزار ارائه دهنده یوزرنیم و پسوورد، NodLogin می باشد) ارائه دهنده یوزرنیم و پسوورد را در لیست سیاه قرار داده تا کاربر نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. برای خارج کردن نرم افزار NodLogin از این لیست، آنتی ویروس را باز کنید. برای ورود به تنظیمات کلید F5 را از روی صفحه کلید فشار دهید. مانند تصویر زیر از منوی درختی سمت چپ به:

Antivirus and antispyware —> Web access protection —> HTTP, HTTPS —> Address Management

بروید. از قسمت سمت راست روی کلید Add کلیک کنید.

nod32

 

 

  • در پنجره باز شده، در فیلد مشخص شده، مانند شکل عبارت *ulisessoft* را تایپ کنید(به ستاره های ابتدا و انتها دقت کنید). روی OK کلیک کنید.

nod32

 

 

  • همانطور که مشاهده می کنید، آدرس مورد نظر به لیست اضافه شد. OK کنید و پنجره ها را ببندید. تنظیمات NOD تمام شد.

nod32

 

 

  • جهت نصب نرم افزار Nodlogin فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و Setup را اجرا کنید. در فیلد Enter email آدرس ایمیلی که در سایت Ulisessoft ثبت نمودید را وارد نمایید و روی کلید Install کلیک کنید(توجه داشته باشید که تنها  E-Mailهای ثبت شده در سرور این شرکت قابل استفاده هستند).

nodlogin

 

  • توجه داشته باشید که در هنگام نصب برنامه حتما باید به اینترنت متصل باشید.
  • پس از نصب، نرم افزار بصورت اتوماتیک با سرور Nod ارتباط برقرار کرده و جدیدترین یوزرنیم و پسوورد موجود را در آنتی ویروس NOD32 وارد می کند. از این به بعد هر زمان آیکون آنتی ویروس به رنگ قرمز در آمد(که نشان دهد اتمام تاریخ انقضای یوزرنیم و پسوورد می باشد)، کافی است برنامه Nodlogin نصب شده را اجرا کنید و بقیه کارها را به آن بسپارید.

 

 

دانلود نرم افزار nodlogin نسخه ۳۲ بیتی

دانلود نرم افزار nodlogin نسخه ۶۴ بیتی

رمز فایل: ulisessoft

1 دیدگاه در “آموزش و دانلود نرم افزار Nodlogin 10.8.0 (به روز رسانی: اردیبهشت ماه ۱۳۹۴)

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.