شارژ شگفت انگیز ایرانسل

استاندارد

 

شارژ شگفت انگیز ایرانسل، روشی است که به وسیله آن می توانید مبلغ شارژی بیشتر از مبلغ معمولی کارت شارژ ایرانسل یا شارژ مستقیم ایرانسل که درخواست کرده اید دریافت کنید، البته در صورتی که این شارژ را طی مدت زمانی محدود و معینی استفاده کنید!

مثلا اگر شما شارژ مستقیم شگفت انگیز ایرانسل به مبلغ ۱۵۰۰ تومانی را خریداری نمایید،شرکت ایرانسل سیم کارت شمار را بیشتر از این مبلغ شارژ خواهد کرد، اما باید این شارژ طی مدت ۱۰ روز استفاده شود و بعد از گذشت این ۱۰ روز این شارژ صفر خواهد شد. شارژ شگفت انگیز ایرانسل برای افرادی مناسب است که طی مدت کوتاهی نیاز به استفاده ی فراوان از تلفن همراه دارند. لازم است بدانید که شما با استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل میتوانید علاوه برتماس تلفنی و یا ارسال اس ام اس، از تمام خدمات دیگر ایرانسل مانند گردش و جستجو در اینترنت، انتخاب آهنگ پیشواز و … نیز استفاده کنید.

نحوه خرید و فعال سازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل

خرید شارژ مستقیم شگفت انگیز ایرانسلبه صفحه شارژ مستقیم ایرانسل وب سایت نت وی بروید، نوع شارژ خود را شگفت انگیز انتخاب کنید. شماره موبایلی که میخواهید آنرا شگفت انگیز شارژ کنید و همچنین مبلغ دلخواهتان را وارد کنید. همچنین در صورت تمایل آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید تا از خدمات پشتیانی سایت بهره مند شوید. پس از پرداخت آنلاین و بازگشت به سایت تاپ آپ از طرف شرکت ایرانسل پیامکی برای شما ارسال خواهد که سیم کارت شما به صورت شگفت انگیز با مبلغ دلخواهی که انتخاب کرده بودید شارژ شده است. توجه داشته باشید که فقط سیم کارتهای اعتباری قابلیت شارژ به صورت شگفت انگیز را دارند.

 

خرید کارت شارژ ایرانسل و وارد کردن کد کارت شارژ به صورت شگفت انگیزبه صفحه کارت شارژ ایرانسل ایرانسل وب سایت نت وی بروید.نوع کارت شارژ خود را انتخاب کرده و سپس شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید. ( توصیه میکنیم برای استفاده راحتتر از خدمات پشتیبانی فروش، این اطلاعات را کامل وارد کنید). نوع کارت بانکی خود را انتخاب کرده و دکمه پرداخت را کلیک کنید. پس از پرداخت موفق در درگاه پرداخت بانکی و بازگشت مجدد به سایت تاپ آپ کدهای کارت شارژ به شما نشان داده خواهد شد. همچنین اگر شماره موبایل و آدرس ایمیل معتبری وارد کرده باشید اطلاعات کد شارژها برایتان اس ام اس و ایمیل میشود. حال برای آنکه سیم کارت خود را به صورت شگفت انگیز با استفاده از کارت شارژ خریداری شده شارژ کنید، فقط کافی است کد زیر را شماره گیری کنید.

*۱۴۴*کد شارژ#

*۱۴۴*کد شارژ#